Unia publiceert Jaarverslag 2017

12 juni 2018
Actiedomein: Alle domeinen
Discriminatiegrond: Alle gronden

Stilstand is geen optie: dat is de titel van het nieuwe Jaarverslag van Unia. Deze publicatie bundelt de belangrijkste cijfers, tendensen en initiatieven van 2017. Op donderdag 14 juni werd het Jaarverslag voorgesteld aan het publiek.

Unia publiceert Jaarverslag 2017

Presentaties Jaarverslagen

Van 14 juni tot en met 29 juni toert Unia door België om haar Jaarverslag 2017 voor te stellen. Op 14 juni ben je welkom in Brussel, daarna komen Kortrijk (26/06), Aalst (27/06) en Mechelen (28/06) aan de beurt. Ontdek alle data en schrijf je in.

In de pers: interviews en artikels

Vergelijkbare artikels

5 juni 2018

Unia internationaal erkend als nationaal mensenrechteninstituut

Unia heeft sinds kort de internationale erkenning als nationale mensenrechteninstelling met status B . Unia dankt die status aan haar onafhankelijkheid en inzet voor mensenrechten, onder meer voor het recht op gelijke kansen en nondiscriminatie. ‘De status B is de eerste stap voor ons land naar een mensenrechteninstituut met status A, een instituut dat álle mensenrechten beschermt,’ zegt Unia-directeur Els Keytsman.